Saturday, March 26, 2011

New Blogger

Hye...im a new blogger...well memang kelakar kan umo dh nk masuk 19 baru nk wat blog...but it is better than none...Actually aku wat blog ni bukan sebab ape...member2 aku pening sebab aku tulis sume benda dalam diary..so they suggest and pujuk aku untuk wat blog....
BTW before ni penah wat blog..tpi atas sebab2 tertentu terpakse  ignore the blog...but then i come with this...hope korang enjoy follow my blog k :)

Pasan tak pic header 2 besar sgt...dah penat pikir cmne nk kecik kan die cikit...gggrr....Maklum la kan budak baru blajar......


Sorry kalau blog ni tak lawa and sakit kan mate or hati sape2 k...aku wat and tulis sume ni bukan untuk puas kan hati sape2...nak puas kan hati aku je :)

Well jangan tanye bile aku nak start deco blog ni..sebab aku tengah tak de cite nak tulis...huhu...ade orang tnye ke kan..huhu...

0 comment: