Saturday, April 9, 2011

08/04/2011 -Im so sorry and I mean it ....

 Awak...sumpah saya respect awak as a gurls...Awak penah dapat hati die...penah hidup and jage die kan...tapi sekarang die jadi milik saya plak...saya mintak maap....

Saya tengok wall awak guna FB die,saya tak tahu awak terseksa...saya ingat awak ade orang lain tu sebab awak putus dengan die...Maap kan saya...kalau saya tahu awak macam ni,saya tak kan rapat dengan die and tak kan simpan pape perasaan kat die...saya sebersalah sangat.....






I wish i can be as strong as you...Im sorry i cant let HIM go coz I love HIM damn much...im sorry...
I wish you will get a better man coz u deserve it...u deserve to be loved...Im sorry once again.IERA :(



P/S : this is my corner so aku leh tulis ape pon...sape rase aku poyo or terlalu emo...lantak ea...aku siez ly sebersalah...TQ



0 comment: