Sunday, July 17, 2011

Jalan and Makan

My mom said, Bangla pon tahu enjoy hari Ahad....tak kan kite ni Malaysian nak dok terperap  kat rumah...hehehe....

So as usual, walaupon tak de motif and tak de pape hal, aku dengan adik tetap akan kuar :) huhu

Tujuan ::: Gi makan and jalan-jalan jer......



 Nando's 



Mula-mula agak konpius tau nak makan kat mane....antara kat Nando's atau Secret Recipe....tapi disebab kan pagi sebelom kuar aku tak sarapan, so perut aku sangat la lapar....so aku and Epie decide tok makan kat Nando's and menikmati ayam die yang besar tu...wink3 :)




Muka lapar yang aku pamer kan :)






Muka kebulur dari Epie and Indah :p




Tapi siez ly, aku bukan nak kutuk or ape la...cuma nak bagi kritikan yang aku rasa wajar sebagai customer.....aku and Epie sangat-sangat tak puas hati dengan servis yang die bagi k....macam BODOH!!!! 



Starbucks Coffee
 




Aku bukan nye loaded and berlagak or bajet-bajet je dok kat Starbuck....tapi honestly said, aku ni memang coffee addicted....So agak kerap jugak aku datang Starbuck and lepak kan cini...aku suke suasana and bau die...huhu....




Random





Yer aku tahu muka Epie memang gedik kan....kan?? huhuhu...peduli ape aku, aku tak nak kutuk muka sendiri...hehe....maklum~~





4 comment:

Youpie Eppy said...

2 bkn muke gedik k..2 muke penat yg di tmbh lg dgn senyuman yg pnoh dgn ketidakikhlasan..!! :)

Ayien Ocaca said...

YOUPIE : muka sakit pinggang la ngok :p

Cik Qiqi said...

bapak mahal at nando's . .

Ayien Ocaca said...

CIK QIQI :: agak la...tapi kenyang and sedap :)