Showing posts with label video-ing ur opinion. Show all posts
Showing posts with label video-ing ur opinion. Show all posts
Thursday, November 10, 2011
Vlogging
Labels:
video-ing ur opinion
Kite selalu dengar pasal BLOGGING instead of VLOGGING am I right?? or maybe aku je yang tak selalu dengar pasal vlogging ni?
Ok to be honest aku selalu layan youtuber yang best-best ni...tapi term "vlogging" ni actually first time aku dengar....
Aku selalu update dengan Anwarhadi, Matluthfi and Maria Elena...tapi aku tak penah tahu pon dorang tu sebenar nye di kenali sebagai vlogger...
* V for video-ing kot....
Nothing much too said....sape-sape yang ber-VLOGGING...plzz shout me your link...mane tahu kan, zaman sekarang ni trend tersebar kan...nanti blog ditinggalkan and people move on to video-ing...
Aku lagi suke Matluthfi instead of Anwarhadi...sebab Luthfi gune bahasa melayu walaupon sekarang die study kat Australia...and die lagi sempoi pluss CUMIL !!!
Pssss IM BACK babe !!!
Subscribe to:
Posts (Atom)




