Friday, April 1, 2011

Exam Fever

Assalamualaikum.....
Tak jawab dose,kalau jawab dapat pahala...so aku nk galak kan korang dapat pahala ni...hehehe...



Sepanjang minggu ni semua orang dah mule bercakap pasal final exam...Final exam start lagi 2 minggu kot...lambat lagi 2...aku tention dorang dah mula cakap2...tak boleh nk relex cikit ke?? :-/
Then classmate merangkap levelmate jgk tunjuk kat aku jadual untuk final exam ni..HANA said, "tengok la jadual ni kalau ko leh relex lagi"..


                           Ni la tukang wat jadual yang cumil tu...Ema :)

Hehe...lepas aku tengok jadual ni...aku terus cakap..."waa cumil nye DOMOKUN ni" ...hehe...langsung tak nak amik kisah pasal final exam...Then bile aku belek2 jadual yg cumil 2 aku baru pasan nape jadual ni mcm rapat2...Sekali aku mcm O_O ....tak kan la hari2 ade exam?? Then bile mase plak aku nk belajar ni??
*Baru sedar yang aku dah tak de banyak mase untuk prepare untuk final =p


 Tapi malang nye kesedaran aku terhadap final 2 juz bertahan selama 15 minit...hahaha....ngok~~

Aku terus kan life aku kat sini dengan terus xserius as student yang bakal jawab final exam lagi 2 minggu :)
Makin nak dekat final,makin belambak assigments and makin rajin aku dengan kawan2 ponteng kelas...isshhh ape nak jadi ni....




Yeah at least im struggling in order to finish all my assigments...Alaaa...ade la jugak ciri2 student yang masih sedar tanggungjawab as student kan??? =)



p/s : I skip 3 classes this week...sorry lecturer... =(
          

0 comment: