Thursday, March 31, 2011

JuNk tHiNgS =)

Hye!!
Hari ni aku tak gi koku...alasan nye sebab roomate aku tak gi,so aku pon malas nak gi jugak...huhu...boleh time tak alasan aku tu..hehe...Sure Sahak (pegawai koku) akan kerat kepala aku kalau aku bagi jawapan 2 kat die =)
Well kami berdua dok bilik and menikmati petang Rabu dengan seronok nye..hehe..sedang kan member part2 yang lain sume tengah berjemur kat padang kawat 2 kan...padan muke korang =p
pagi ni aku bangun awal,kol 10.30 kot sebab hasya kol and bunyi bising "abang" mesin rumput...bangun pagi terus wat keje CTU...hehe...macam orang mengigau...dengan tak basuh muke and gosok gigi,terus wat keje...hehe

See muke orang tak mandi dah terus wat keje...huhu...terbukti aku ni pelajar yang teramat rajin kan =p

                                       Work to do....burden and junk for sure...huhuhu


Isshh aku ni meraban plak...actually this entry aku nak cite yang aku selongkar barang mengarot aku hari ni...then terus dapat idea nak tulis ape kat this entry....JUNK THINGS!!! Huhu...

Aku memang suke simpan tiket wayang yang aku dah tgk...senang la kan kalau kite nak ingat cite ape yang kite penah tgk kan..hehehe...tapi siez tak penah pasan plak aku ade sebanyak ni tiket wayang...agak2 kalau aku kire harga sume tiket 2...aku dah boleh shopping baju banyak2 kan..urmm...Well tak ade sape yang pakse aku tgk sume movie 2...dah mmg hobi aku...update movie baru..then nape nk nyesal kan...ggrr...



Ni the latest movie yang aku tgk...Big momma’s : Like father like son..hehe...Kelakar!!!


See 18 & above ?? Dah cakap dah aku ni bukan budak kecik...ggggrrr


 Pastu dalam bag yang same aku terjumpe tiket bas..hehe...alaa dulu aku kapel dgn budak Seremban (saje nk highlight kan DULU)...so mmg selalu aku gi Seremban untuk jumpe dia and kadang2 gi hang out dgn kawan2 kat sane...Again aku kumpul lagi kan bende yang sepatot nye aku dah lame buang..hehe...

Aku saje nak highlight kan destinasi aku 2...hehe...aku tak jalan jauh mane pon...yer.....


And jumpe jugak bende ni...recipts!!!hehe...tahu tak nape aku suke simpan recipts ni...sebab senang kalau aku nk order makanan atau minuman yang same...kan ade tulis kat recipts tu..huhu...pandai kan aku =p

 Antara recipt yang suke simpan...huhu...siez ly suke gile javachipfrap...starbuck...huhu



Then aku makin seronok selongkar2 barang...hehe...aku bukak loker aku and aku pasan yang aku banyak kumpul accessories...hehe...aku mmg suke dgn warna tau...kalau boleh nak warna warni..mcm rainbow...tapi kalau nak drees up colour2 ni nanti orang cakap aku ni pelangi berjalan plak kan...so aku beli la accessories yang colourful...hehe....

 I told u before...mmg rainbow kan...huhhhh


Lastly bag!!! Actually as student aku tak patot kot bawak banyak bag gi kolej (asrama)....tak de tempat nk letak...tapi aku pon tak tahu nape aku tetap angkut banyak2 bag =)
Sorry roomies sebab bag aku banyak sangat... =)

 


Hehe...ni yang latest setakat ni...huhuhu



Pasal kasut malas nak cakap....sebab tak de mood nak cakap pasal kasut...takut kne curi plak...opss terperli orang plak kan....huhuhu...Ocaca ask, “Yien,ko peduli ke hati minah 2”...Then Yien said, “Not even once!!”

Ayien Ocaca said, "daaa korang" =D





0 comment: