Tuesday, April 19, 2011

Bila Yien dah sakit hati........

SORRY kalau this entry wat hati sape2 SENTAP...dah lame aku diam,aku terasa macam tak kose nak diam lagi...makin aku diam,makin HEBAT kan mulut korang nak bercakap...






REASON 1

Kalau agak2 korang tak suke atau sakit mate tgk picxa2 aku..korang tak payah la tgk...ni nak muntah la bagai...plzz la kuno ea kalian...Aku tak kisah pon kalau nak cakap cmtu depan2 aku,tapi ni komen kat FB...nak sume org bace?? MOTIF???

Memang picxa aku tak cantik and tak de pape pon...tapi ade ke aku cakap kat picxa tu "KORANG KOMEN LA PICXA AKU,AKU PERLU KAN KOMEN2 KORANG TU"....tak de kan??? plzzz la be matured, i dont care who are u, even YOU are my family or besties but plzz think about others!!!


REASON 2

Eh budak tak faham bahasa...aku bukan milik ko la..selama ni kite kawan je kan...ade ea aku cakap or ko cakap yang kite ni KAPEL?? tak kan?? then nape bile aku tgh heppy and bahagia sekarang ko nak sakit hati ea??? EXPLAIN!!! suruh kawan ko sume kacau2 aku...MOTIF???

Ko tak perlu nak stalk FB and blog aku then message aku cakap meraban2 ea...memang aku wat bodoh je...sakit hati ko balik je kan sebab aku masih heppy dengan die and tak balas message ko!!!

REASON 3

Wahai ex aku yang TINGGAL kan aku...ape ko nak lagi ea?? cukup untung aku tak penah benci ko tahu tak...so stop disturbing me!! jangan wat aku mule benci ko boleh tak...LET BY GONE BE BY GONE....tak perlu nak cari aku balik...BOLEH????

Aku juz sayang die sorang,bukan ko!! kenapa nak ungkit ape yang kite penah lalui selama ni??? ooo ingat lagi rupe nye ko kat aku,ingat kan dah hepy ever after dengan popuan lain...bla~~

REASON 4




Ape masalah u sebenar nye ea??? U tahu tak I siezly RESPECT u as a gurlz,plzz jangan sebab remeh ni wat I sakit hati....Tiba-tiba u add I kat FB...inbox me and ask me to approve u,then bile i approved u..boleh plak u remove i??? wat did u think i am???





As i mentioned bout this in my previous entry,I memang tahu u suffer and i sangat2 la sebesalah....Plzzz FORGIVE ME!!! I tak rampas die dari u tahu tak!! jangan judge me bukan2....I bukan popuan yang suke2 kiss laki and nak peluk2 ni...yer memang i a bit social,but i know who i am....my parents guide me well...plzzz....


P/S : Ramai yang cakap aku tak de bakat nak marah sebab aku akan sentiasa KETAWA...plzzz aku memang tak nak marah...all this while aku sabar and diam..go on je dengan ape yang korang cakap and buat...tapi bile sampai tahap melampau, aku memang tak leh nak simpan...SORRY

0 comment: