Sunday, April 3, 2011

Weekend Heaven ( Day2 )

This entry tak tahu nak cakap ape...juz penat nak dok kat padang tu sebab panas kan...so kami decide nak sambung jalan2 kat tempat2 bersejarah tu...hehe...











HAHA...tibe2 terpikir...kalau macam ni la aku update blog...lebih baik aku cakap ni album picxa je...jangan wat macam blog2 bise yang penuh dengan tulisan tu...bukan orang nak bace sangat pon kan :) ...oooppss......
Siezly aku tak leh nak cakap cmne aku heppy sangat weekend ni...tak caye????






Cukup heppy tak?? hehe...tenz to HIM sebab layan je kerenah aku and captured sume2 picxa aku :)
*ade je part yang sedih sekejap...tapi tak nak cite,sedih pon sebab salah aku...haha...so malu dengan diri sendiri...sorry :p


p/s : Lepas ni no more status single kot...i'll always remember this date..03042011... :)

0 comment: