Sunday, April 3, 2011

Weekend Heaven ( Day1 )

Youth Media Club!!!! Size ly menarik..tak sangke student part6 masscom leh wat event se-havoc  and happening cmtu...memang rugi kalau sape2 yang  tak pergi...Aku malas nak cite panjang pasal weekend aku yang gile have fun,sebab maybe weekend  korang lagi bez kan :)

This entry aku nak tunjuk kat korang picxa2 sepanjang dua hari aku hang out kat MELAKA...Disebabkan YMC ni under UITM....So sume student UITM support this event...so sume kawan2 aku kuar...hehe...SERONOK!!!



Za'in (the photografer) said that muke Aimi (kemeja kotak-kotak biru) kat UITM nampak je macam nerd and kaki belajar sebab die pakai spect tebal...tapi bile kat cini nampak sangat gile and masuk air...and HE also said that muke Que (tshirt hitam) sume same dalam setiap picxa :)
*siezly Za'in said...not me...

So sepanjang 2 hari aku menikmati weekend aku, aku spend time dgn Za’in...hehe...sumpah sonok damn much...kitorang tengok movie banyak2...jalan setiap tempat bersejarah kat Melaka ni..huhu...aku dah mcm tourist dah sebab gayat bile tengok tempat2 tu..hehe
*sedang kan aku ni sah2 orang Melaka tau....



Ehhh....cakap nak tunjuk picxa2 je kan...tapi aku meraban plak...hehe...siez ly im not a good story teller... :)












Aku mmg tak reti la nak pilih picxa aku...so aku sumbat je mane2 yang aku rase mcm aku nak sumbat :)
Muak ea tgk muke aku??? huhuhu....


At nyte, kitorang jalan sampai ke Jonker Walk...nak tunjuk kat mamat Pahang tu ape rupe Jonker Walk tu...hehe...sonok la gi citu...leh cari barang2 yang korang tak penah tengok,cumil2, and makanan cina yang pelik2....tapi yang agak top kat citu,buah yang di celup coklat...hehe..bile dah cukup penat baru kitorang gerak balik ke Dataran Pahlawan and tengok persembahan perasmian YMC...

       Juz focus kan kat signboard Jonker Walk tu...jangan tgk muke aku yang totally berminyak and berpeluh....








                    Kat padang waktu or sebelom or selepas majlis perasmian YMC..hehe...aku tak ingat :p

p/s : memang muke aku sembab pon...tak cukup tido sebab kne kacau dengan orang gile tiap2 malam...hehehe

0 comment: