Tuesday, May 3, 2011

01052011 :: Angah Shah tunang

Pagi-pagi lagi akak aku dah kejot aku bangun tido and bising suruh kami siap...takut lambat plak nanti sampai Seremban....nak pergi hantar rombongan tunang sepupu aku....mak aku agak GELABAH je dari malam tadi sebab mak lang aku (mak sepupu aku) amanah kan mak aku tok sarung kan cincin...hehe...

Walaupon kami agak lambat, tapi kami managed tok sampai Seremban sebelom rombongan gerak...kire tak kena tinggal la...hehe...maap yer mak lang, kami memang golongan lambat2 aje...hehe....then around 11.00++ pagi kami pon gerak ke Serdang....



Aku pon tak sure la kami sampai kol bape, aku tak tengok jam..picxa above antara rombongan dari pihak laki....laki kemeja merah yang sandar kat kereta tu la yang bakal bertunang :)

               Ni antara hantaran dari pihak lelaki...tema warna hitam and putih...

 Ni pulak antara hantaran dari pihak perepuan...tema warna merah and hitam...




Di sebab kan mak lang aku sakit, so mak lang aku amanah kan mak aku untuk jadi wakil family belah laki untuk sarung kan cincin...hehe...sumpah kelakar sebab mak aku neves...macam die plak yang nk tunang...hehe....



Here is it...the princess of that day...heppy gile muka die kan :) berseri gitu....


Then abih kami makan and mencekik dengan sepuas hati nye....kitorang decide tok gerak KL terus...bawak dua orang budak kecik tu jalan-jalan...Danish dgn Indah excited gile nak naik LRT...hehe...



Memandang kan hari ni Hari Pekerja...so memang kami tahu KL akan jadi macam ikan sardin dlm tin tu...sesak and sendat...so kami decide tok park kat Stesen LRT Bandar Tasik Selatan and go for train...hehe...sumpah excited...maklum la tak penah naik kan, dengan family lagi..huhu...GAYAT!!



SEE...gayat kan saya...haha...dalam train pon jadi nk snap picxa...tenz to Abang Niezam sebab tolong captured kan...hehe...



So kami stop kat Masjid Jamek and go for Putra to go to KLCC....semangat gile ni nak gi Petrosains...huhu....tak kisah la penat cmne pon,yang penting nk gi jugak...peduli ape!!! :)



Wanna know wat?? setelah penat2 kami naik tingkat 4 KLCC tu...semata-mata nak gi Petrosains...then receptionist tu boleh cakap yang tiket dah abih....wat the fish...aku tak penah tahu plak tiket die boleh abih...juz print out the new ticket,as simple as that...geram gile...

So nak sedap kan hati, juz captured je la picxa kat luar Petrosains ni...sebagai kenangan...gggrr....

0 comment: