Friday, June 3, 2011

Bezday to ME ::28052011::

SALAM...Ramai jugak yang tanye nape aku dah lame tak update blog...sorry...so many things yang aku kena handle...jangan di tanye pasal result aku, sebab result aku OK...Then kena urus kan keperluan tok balik kolej..so memang agak bz...sekarang aku dah ade kat kolej, masuk UITM balik, kena hadap buku and test lagi...harap sem ni better than previous sem...

Then jangan ditanye mane pakwe aku, sebab aku single...aku kawan dengan sume yang rase ikhlas nak kawan dengan aku k...memang mood aku kadang-kadang tak stabil, tapi aku masih move on life aku dengan HEPY :)

Entry kali ni rase nak cite pasal BEZDAY yang ntah pape..haha...



::: HANDPHONE :::


Tenz kat sume yang wish through PHONE...ade yang wish before 12am...kire semangat la kan..haha...suke sebenar nye bile ade orang ingat bezday kite kan..oopss.. :) tenz :)

P/S : Zahier tu sebenar nye nama orang lain...saje save as "Zahier" sempena name adik die...haha...sorry ea kamoo...kadang-kadang saya sakit hati bile nampak name awak appear kat screen phone saya...so saya rename...huhu...
      : "Mekna" tu pulak panggilan gedik yang adik aku and tomey panggil...sakit jiwa dan raga...tapi aku tabah je la :)



 ::: FACEBOOK :::


Agak ramai la jgak yang wish through FB...yela sekarang sme orang boleh tahu kan...fwends FB aku tak sampai 1000 pon, so tak de la penat sangat tok aku reply sme wish dari korang...tenz :)

 Antara member yang wish..tenz korang :) ..



P/S : Dia langsong tak post anything kat FB aku...agak sedih...tapi tak kisah...hahaha...Dia tu somebody yang aku agak indu and dah jarang kontek sekarang ni..at least die still ingat bezday aku kan...tenz :)






Memang dari awal lagi aku tahu bezday aku tahun ni sangat tak bez..Dengan masalah yang sangat teruk....so aku memang tak harap and tak mintak pape pon...Tenz kat sume...wish and ingatan korang tu pon dah cukup wat aku senyum and lupe beban yang aku tanggung...sayang korang sume :)


P/S : Tenz to those who give me present...the cutie mutie bear...love it damn much...tak sangke and memang terkejot...tenz :)

2 comment:

Youpie Eppy said...

cute what nme mekna 2..hehe

Ayien Ocaca said...

YOUPIE : hehe...tenz to you...
*sambil letak tgn kat bahu and tayang muke gedik..