Saturday, June 4, 2011

Semester 3 bermula

Hye readers....dah seminggu sebenar nye aku start kelas...tapi baru sekarang nak update kan...sorry :)
Ok memang sem 3 ni pada aku bermula dengan sangat tak bez...dari A sampai Z sume nye TAK KENA...


JADUAL KELAS


Ok fine memang aku tahu jadual tu cumil..huhu...saje wat cumil2 biar aku ade semangat cikit nak belajar sem 3 ni....ehhh lari topik...aku memang menyirap betol tengok jadual aku sem 3 ni...

Aku ade 3 kelas pagi kol 8.30am...gile la...sem 3 ni dah la ade bulan puase...paling2 nanti lepas sahur, aku nak tido sampai tengah hari and bukan nye kena bangun pagi and gi kelas...sumpah mezti mate macam panda...

Pastu aku ade 2 kelas malam...again, bulan puase nanti mezti tak dapat nak bukak puase relex2...kena rush...then tak ade mase nak rehat ape lagi nak study...


LECTURER

FAR150  ::: Madam Saforah Abd Rahman....Dari last sem aku dah dengar name die dri mulut budak lain...dengar macam garang and leceh...tapi aku tengok ok je, muke die sangat lembut k...so far memang ok, cume nak masuk kelas die kena pakai baju kurung...sebab die ni suke bagi tazkirah :)

MAF220 ::: Miss Noralizah Mohd Aliman...muda, boleh lepak and chill pluss die cumil bile bercakap...ramai cakap subject costing ni susah, isau gak kan bile lec muda yang ajar...harap sume nye ok :p

BEL311 ::: hahaha...first lec named Madam Aminah Salim...sumpah macam tak ade harapan tok nak dapat A sebab teramat la strict...selamat aku ni pandai cikit, aku gi tukar kelas...aku masuk kelas CS (cumputer science)...dengar cite,lec die laki and muda and sangat la ok...so wat ape nak pikir lagi kan ;)

CTU231 ::: Ustazah Normala Rabu...so far ustazah ni ok, bez and senang...assignment juz hantar guna e-mail and tak perlu nak print out...jimat duwet yer ddi situ..huhu

MGT215 ::: Madam Siti Rohana Daud...muda and baik...cumil and putih...die ajar simple je tapi faham :)

LAW240 ::: Madam Alyah Abdullah...ntah la, aku memang tak mood nak describe pasal die...die sorang je yang betol and suci kat uitm tu...watever~~~~~


Pasar malam AND uptown

Selalu nye pasar malam kat UITM ni setiap hari Selasa and Khamis...tapi sem ni, pasar malam setiap hari Isnin and Selasa...berturut and berderet...macam tak bez je...kalau ade gap, at least boleh la wat aku idu cikit nak makan ape and tak de la muak sangat...ni wat cmtu...ggrr!!!



UITM pon ade uptown?? haha...aku kelakar betol bile dengar cite ni...uptown ni aku lom dapat k pergi lagi...macam tak de mood je...kalau beli baju kat citu, mezti budak2 UITM tahu yag aku beli baju kat uptown...hahaha...btw uptown ni setiap hari Rabu and Khamis :)


PTPTN lambat masuk



Separuh mati dok kolej tanpa dwet....macam2 yang kena beli...aku geram betol,kenapa lambat sangat dwet masuk?? die tak tahu agak nye aku nak pakai dwet ni...sumpah macam ngok...

0 comment: