Saturday, July 2, 2011

Sagil Waterfall, Gunung Ledang

Since last 2 weeks kitorang dah rancang nak gi Sagil, Aimi gile excited bila aku dengan Eda cite kat die betapa syok nye mandi kat citu, feel air sejuk die...perghh memang layan la kan...

So today is the day, setelah macam-macam plan di buat, so kami dapat pergi MANDI AIR TERJUN!!!!!



 Ketibaan kami....terserlah gile muka excited and jakun kami...huhuhu...










Kami pergi 8 orang....aku, Aimi, Hawa, Eda, Farah, Fiq, Kerol and Fakhri.....HAHAHA...Original plan sepatot nye juz Kerol je sorang laki yang ikut, tapi di sebab kan abang kereta sewa tu menggedik, tak pasal-pasal kami tak dapat sewa kereta....so plan B?? 
 
Plan B :: Cari kawan yang ade kereta and ajak je die ikut...minyak kita tong-tong :) okay ??

Solution ::: Fakhri !!! hehe...setelah di pujuk oleh kami semua, tak kan la mamat ni boleh tolak kan...



 Baju and pose waktu baru sampai...


Baju and pose ketika nak mandi...yer aku tahu, aku punye "swimming suit" sangat sopan kan...huhu



Lepas tukar baju, tanpa pikir nak menggedik dalam hutan tu, kami terus jalan menuju our "heaven" today :)
Daki cikit and cari the best place tok kami enjoy ourself...woot2...










See.....baik tak port kitorang?? harus lah best kan....haha..



Btw, air kat sini sangat sejuk and nyaman sangat k...memang chill and relex...kitorang as student ni, memang sangat la suke kan suasana cmni k...huhu....syok!!!








Unfotunately, waktu tengah-tengah syok mandi....tibe-tibe hujan pulak turun....so dalam kol 3 kot kitorang dah kena gerak and kemas-kemas tok balik....

But we really had a very gud time together and enjoy gile!!!!!! huhuhu....so sape yang tak ikut tu, bace je la entry ni and panas kan hati tu k..oopss...huhu....sekian~~




P/S :: Abai kan mata aku yang memang sangat sembab...aku bangun awal tahu tak sebab nak tolong dorang masak tok bawak g Sagil ....Aku tipu...aku bangun awal sebab aku marah dorang...dorang memasak guna mulut...tention aku...huhuhu....

0 comment: