Tuesday, September 6, 2011

Tenz for LOVING me sayang












AMARAN ::: Entry kali ni pasal pakwe aku, so maybe a little bit jiwang or annoying...So jangan kutuk or hentam aku k lepas abih bace... peace :)



After a week ++ cuti, hari ni Fakhri going back to Johor Baharu (JB)...Ok die memang asal Melaka, tapi keje and stay kat JB...so aku dapat dating sebulan sekali je...Tak macam korang :(
Agak Memang sedih la nak say bye kat die tadi, tapi nak wat camne kan...


Ok aku memang tengah in love, yup I do mean it !!



:::: Sayang, tenz ea sebab awak spend your whole time with me...Tak de satu hari pon yang awak miss tok jumpe kite...since 26/9 until today, 6/9...hari-hari awak jumpe kite...Ade part yang awak sanggup kot datang amik kite kol12 malam semata-mata nak jumpe kite sebab siang tu awak bz dengan family...Penat cmne pon awak tetap akan jumpe kite, I do appreciate it...



:::: Sayang, tenz ea sebab bagi kite duit raya, and duit belanja...segan pulak...dah macam budak kecik...Kita terharu la jugak, sebab awak penat-penat keje, duit dari hasil peluh awak kan....sumpah EXCITED ! One more thing, awak bagi duit raya kat adik ipar awak jugak?? hehe...sweet kot ! 



:::: Kite heppy sangat bila dapat lepak cam dulu-dulu, waktu zaman kite sekolah dulu...lepak berempat !! Kite, awak, Eppy and Tomey !! Sampai tengah malam, kite have fun gile-gile, lepak tak ingat nak balik umah...hehe



:::: Tahun ni kite dapat raya dengan awak!! gi jalan raya sama-sama....cari balik umah member lama...perasan tak, kite tak penah pakai baju kurung depan awak kan selama ni...kecuali waktu sekolah dulu la...but then tahun ni, kite dapat pakai baju kurung depan awak...hehe...



:::: Tenz sangat sebab sudi terima diri kite, tahan dengan perangai kite, sabar dengan kerenah kite...Awak banyak spent time tok kite...tenz sayang !!!





Maybe some people tak faham why im saying all this crap...Sound klise or gedik...alaaaa benda simple je kot, macam la kapel lain tak wat cmne korang wat..Tapi ni cara aku tok hargai ape yang aku dapat, luah kan ape yang aku rasa...yeahh this is my site right!!!




Again, aku tak penah cite pasal boyfie before this..ape lagi nak tulis cite cintan...but maybe this relationship, with Fakhri, really mean something to me...and I find it special sampai aku tak leh nak diam and tahan diri aku daripada write about it..Im sorry ...


He's done so many things for me...Is there's other way tok aku nak share sume ni??




*Aku menulis dalam keadaan yang sangat rindu kan dia and berharap dia akan balik Melaka a.s.a.p !!


2 comment:

~Aty Zatty~ said...

so sweet ! hehehe...

Ayien Ocaca said...

ATY :: alaa xseSWEET u dgn Leman kan...kite ni bise2 je :)
btw tenz babe :)