Sunday, September 4, 2011

Random story about US

Ok...raya kelima aku rancang nak gi Seremban...tapi disebabkan masalah-masalah tertentu, plan terpaksa di batal kan....sedih :(
HAHAHA...tak kose aku nak cite part tak best tu...

Ok entry kali aku nak cite pasal aku,pakwe aku,adik aku and pakwe adik aku...a.k.a Ayien, Ayie, Epie and Tomey !!



Aku tak tahu la kalau aku sorang je yang rasa this relationship very special, sebab kitorang berempat dah macam adik-beradik a.k.a besfwend bila kitorang bersama !! faham tak??

Cam ni, bila aku berdua je dengan Fakhri, kitorang jadi kapel...tapi bila berempat, kitorang jadi kawan...bila aku berdua dengan Tomey, die jadi cm adik aku, tapi bila bertiga termasuk Epie, aku rasa macam adik-beradik !!

*Yer aku sedang cakap putar belit kan, alaaaa susah la nak describe...tapi aku tahu, kalau korang ade a group of people yang korang rapat, mesti korang pon akan rasa ape yang aku cuba sampai kan ni :)


ENTRY KALI PON AKAN PENUH DENGAN PICXA JUGAK !! MAKLUM -__-"








Kitorang tak penah kisah tok nak dating and makan sama-sama !! Maybe sebab kitorang share minat and mood yang sama kot, so boleh get along sekali !!


RANDOM



















HAHA...aku pon tak tahu la ape yang aku cuba sampai kan kat entry kali ni.....maap -__-"





Ayien AND Fakhri













Epie AND Tomey


















Ehhhh belom abih lagi ni...hahaha...

Aku nak share kat korang something...sape yang rasa-rasa nak singgah kat Melaka, kat area Bandar Hilir...korang leh datang kedai eskim Icily !!!

Nak tahu ape yang best kat kedai eskim ni??


Ok?? Kalau tak sedap, memang aku tak akan promote k !! murah and licious !!Try la.....

LOCATION ::: Area Bandar Hilir, Melaka...kat banggunan merah !!!






0 comment: