Monday, February 6, 2012

Random : Cuci gambar kami

DULU, aku memang rajin and sangat rajin cuci gambar sebab aku suke wat scrap book...tapi sejak zaman moden ni, camera dah tak pakai kodak lagi....aku tak penah pergi kedai gambar and cuci gambar SELAIN daripada amik gambar passport...

Dusshhhh sangat la pemalas and tak nak simpan kenangan kan?? 




Back to THIS ENTRY, Fakhri sent MMS kat aku and show me his printed pictures....Memang terharu and malu dengan diri sendiri...aku tak penah pon cuci gambar kitorang....asik-asik upload kat FB or BLOG and mencapub kat orang....

Fakhri's printed pictures....die cakap die letak dalam almari....nak takut kan tikus kot...HAHA



As level kolej (Teja) wajib kan kami cuci gambar untuk diletakkan kat depan pintu bilik....so semangat membara-bara untuk cuci gambar aku dengan Fakhri sekali...huhu....Tak tahu apsal aku jadi sangat-sangat excited and seronok bila dah cuci pictures kami :)



Sangat demand....nak saiz kecik la, besar la...sampai cina kedai gambar tu merungut...HAHA....pedulik ape aku, aku bayar kan...yang penting aku heppy and puas hati....yang besar tu baru 40 sen, and yang kecik tu pulak 30 sen...





Aku nak bagi die picture aku, and paksa die simpan dalam wallet die....HAHA..evil laugh....
Agak-agak kalau die nak menggatal je, biar die terus ingat aku nanti...kalau die nak belanja awek-awek ke, die bukak je wallet, terus nampak muka aku kan...haaa....ni nama nye jaga pakwe dari jauh :p


PICTURE BESAR tu sebenar nye setengah daripada saiz 3R 
PICTURE KECIK tu pulak saiz passport


So boleh la simpan dalam wallet and purse tanpa banyak alasan :)

2 comment:

HUDAJMAL said...

cntik nye frame gmbar tu . berlekuk-2 . hehe .
btw , sgt sweet :)

cik elly said...

kak lang ayien ! kita pown nk jgk pic yien ! hahahaha ! cantik-2 !