Friday, March 30, 2012

Stalkers

AMARAN : This entry is created and credited to some people...Entry berbentuk marah and sakit hati...maklum..




Dear stalkers, aku tak tahu kenapa korang sakit hati dengan aku la....blog aku ni, kisah aku....aku tak penah mention nama korang pon...and rasa nye aku tak pernah jugak update pape pasal korang pon except this...

Gambar and kisah aku mostly pasal aku, Fakhri, Eppy, Indah and family....Pelik la kenapa korang sakit hati dengan blog aku ni...tolong cite supaya aku boleh tahu....Daripada korang kutuk sendiri and sakit kan hati sendiri, you better tell me....mane la tahu kan aku boleh ubah pape ke....tangan naik kat bahu



Kalau korang jelez or sakit mata tengok gambar aku dengan Fakhri or meluat baca kisah kami...then tell me...Memang tak la aku nak delete gambar-gambar tu kan but at least aku akan tulis ayat yang kurang kan jelez korang tu..KOT..Ke memang hobi korang mengutuk orang ni??

Admit it, aku memang la tak perfect and tak sebaik ko...nak kata aku liar, bengap??? say it babe !! Selagi ko tak puas, plzz jangan berhenti...but plzz kalau ko benci aku, then say it to me...yup only me...tak payah nak kacau orang lain yang related to me....



Ishh sumpah aku geram la...disebabkan korang, aku TERPAKSA tukar link blog sekejap...kalau ikut kekejaman hati aku, memang tak kuasa aku nak layan...kalau korang sakit hati, tu lantak pi la dengan korang...tapi disebabkan aku TERPAKSA respect permintaan someone, aku tukar je la ....

TOLONG la...ko hidup la dengan hidup ko...tak payah pedulik dengan orang lain....I have my own life, my own story....So plzz stay away !!!



Aku memang tak penah pedulik hal korang tau...so plzz jangan nak kisah sangat dengan hidup aku sampai effect peoples around me !!! Yang tu sumpah menyusahkan aku !!!

You are allowed to judge me, either good or not...


Aku perasan something tau...sejak bercouple ni, aku ade ramai stalkers...siezly...memang pakej bercouple ke ea??
Peace yaw.....


0 comment: