Monday, September 3, 2012

Single, Taken or Waiting for miracle ?

Im used to be a very open-minded person, cool and relax with problems, keep smiling with shits came and watsoever ..
Merepek, broken, bersepah and meraban ......

Ohh by the way, adakah sifat and karakter tersebut buat aku ni special di mata certain people? atau hanya menjadi batu lonjatan untuk di tindas dan dipijak kepala? urmmm ntah, tak pernah terfikir dek kepala otak ni...

AMARAN : ENTRY BERKISAR CINTA, KAPEL AND HATI ...IF IT ANNOYED YOU, I'M PURELY SORRY :)


I don't actually know how to start it, it's kinda of shame and macam bangang ...haha
Kalau sape-sape yang follow blog aku, they might know that I've been couple with Fakhri since 2006..yeahh practically 6 years.

Semua yang bercinta, mahu kan yang terbaik..so do me...but Allah knows better..jodoh bukan di tangan kita, atau mungkin ini sekadar ujian atau pengajaran...He try to wake me up, maybe...it's Allah's secret...

Yienn plzz straight to your point, tak payah nak meleret...


Fakhri is caught red handed by me...yeahh loving someone who love someone else, it's kinda of shit! suck and fuck off!
Tipu la kalau aku yang bajet cool and relax ni, tak sedih and kecewa...weyy 6 tahun bukan kejap tau..kalau kawen, anak aku dah tadika dah sekarang ni! Aku tak pernah pasang spare-part, berskandal or pape je la, so bila di kecewa kan..I've no replacement!! HAHA... saje nak perli golongan sangap bercinta!




Ohh oleh itu, sape-sape yang follow TWITTER aku tu, jangan la pelik, musykil atau tertanya-tanya kenapa berderet-deret aku retweet heart-broken quote tu..HAHA...

Aku percaya pada jodoh, pada ketentuan....kalau ini semua hanya ujian, aku akan terima...belajar memaafkan, belajar menerima kesalahan orang lain and live happily ever and forever :)
Aku bukan bodoh...I'm a smart girls, but always do stupid things...HAHA...so KALAU aku memaafkan and terima Fakhri balik dalam hidup aku, that's only a stupid things I do...soal perasaan, hati and jodoh , semua tu bukan di tangan kita...ape yang kita boleh buat? berusaha je la wey.......again, 6 tahun bukan nye kejap...he gave me a lot of sweet memories, should I destroy all of it with this one and only bad memory? THINK !


NOTED TO MYSELF : Dear heart, please fall in love only when you're ready, not when you're lonely



Ohh hye budak-budak IKBN Alor Gajah *sambil lambai tangan .....

1 comment:

Youpie Eppy said...

i wanted to write "WAKE UP" but d keyboard didn't listen to me well n it automatically wrote "BE STRONG SIS" ..!! :)