Sunday, June 12, 2011

::: Babybrother :::

** 11062011 **

Sepanjang minggu aku dok kira hari tok nak sampai hari Sabtu, aku punye la nak kuar and bosan dok kat UITM...maybe sebab jadual aku tak bez kan, so aku kurang enjoy dok kat citu...Aku memang nak sangat yang teramat sangat nak hang out, jalan-jalan....by hook or by crook...

So the day come...awal kot aku bangun, dengan rasa yang penuh excited and dah terbawu Mahkota Parade and Dataran Pahlawan tu, aku kejot and siap2 kan Indah....haha...GILE?? Yien ko masih nak bawak budak kecik tu kuar even kuar dengan member...ko tak takut ke orang kate ko kuar bawak anak?? urmmm do i care??




Oleh kerana Za'in cakap die tak kisah aku kuar bawak budak and bajet macam suke budak and loving la konon...aku suruh je la die yang jaga...bawu die tahu betapa nakal and gedik nye budak kecik tu...hehe





Padan muke kamoo...kamoo kena dukung die more than half an hour sebab die boleh tertido pulak..hehe...I pon terkejot k, selama ni die tak penah pon tertido waktu I bawak die kuar.... :)




HEHE...Walaupon kamoo tak de bakat tok tiup balloon tu, tapi kamoo kena jugak tiup kan...puas kan hati budak kecik tu...well Indah memang berbakat dalam memujuk rayu :)




Tak pasal-pasal je abih dwet RM5 semata-mata nak bagi die main benda alah ni kan...walaupon kite seret die bla dari sini, tapi Indah lagi kuat kan...die balik yang berjaya seret kite ke tempat ni....



Tu belom cakap pasal moment di mane kamoo terpaksa tukar pampers die kan...haha....maap la, saya saje je nak buli kamoo....nak test kan betol ke kamoo ni loving kan...haha...tenz ea sebab sudi jage and sayang die...baru kamoo tahu kan nape saya sayang die sangat :)




Eh tapi Indah sayang aku lebih k...walaupon ape yang jadi, Ayang die ni tetap menjadi pujaan hati die...hahaha....








SEE........... haha

0 comment: