Sunday, June 12, 2011

Entry Jiwang tok AWAK



AMARAN ::: Entry kali ni sangat sakit kan hati laki yang bace and aku menaip dengan nada yang agak perasan...so KALAU korang bukan jenis yang layan luahan hati and perasaan....jangan scroll ke bawah ke :)







Saya tahu awak memang suke stalk blog saya kan....saya tulis ni bukan niat nak malu kan awak or saje nak tunjuk kat orang situasi kite sekarang ni...juz nak share and nak awak tahu yang saya siez ly tak berdendam dengan awak...saya nak kite kawan macam dulu, rapat and mesra...




::: Saya admit yang saya sedih bile awak lepas kan saya walaupon saya sendiri yang mintak putus...Tapi kan wak, saya tahu saya akan ok lepas 2,3 hari lepas tu....and maybe hubungan kite pon akan ok...Tapi awak marah saya sangat-sangat, sampai awak lepas kan sume nye kat status FB awak, tulis kat blog awak...saya sakit hati la wak, sentap.....maybe sape yang bace segala KEMARAHAN awak tu, they'll judge me wrong...MALU !!!


::: Awak tahu tak, sebenar nye memang saya saje je niat tok nak wat awak menyesal, sebab awak layan saya mcm CIPAN....kalau ikut hati saya yang sakit sebab di malu kan cmtu, memang saya tak nak langsung maap kan awak, kontek awak...tapi saya sayang kan hubungan kite, saya suke kawan dengan awak, so saya decide tok maap kan awak and keep on kontek u...



::: Awak pon tahu kan, ex saya and ade a few boys yang kontek saya gile-gile and nak kat saya...termasuk awak...kenapa ea awak?? saya tak faham la, saya tak perfect and tak penah wat pape yang special pon kat awak and mereka...nape mezti cari saya balik?? tapi awak untung sangat, sebab saya masih nak kawan dengan awak, sedang kan yang lain-lain saya langsung tak layan....



::: Saya harap awak hargai bila saya terima tok kawan dengan awak, tak bermusuh dengan awak...ape lagi nak berdendam...saya tak ank setiap kali kite jumpe or lepak, awak pandang and layan saya sebagai awek awak....saya tak nak cmtu...harap awak sedia tok anggap saya kawan awak...saya ikhlas, harap awak pon camtu...



::: Awak, saya mintak maap ea sume salah saya selama ni...tapi saya tak kan terima awak balik...saya serik...pluss saya heppy sangat dengan hidup saya sekarang wak...saya seronok hidup tanpa commitment, tanpe perlu jaga sape-sape sebab saya sendiri tak boleh nak jaga diri saya sendiri...
maybe ade yang anggap saya loser sebab takut tok face hidup, tanggung risiko and tak berani dgn commitment...but the truth is, saya dah penah face sume tu and saya tahu mcm mane perit nye rasa die...

0 comment: