Thursday, September 1, 2011

Beraya dengan sayang-sayang aku

Sape yang dapat message aku hari ni ?? Aku memang rancang nak gi raya kat sume rumah hari ni as Fakhri dah janji nak spent time dengan aku sepanjang raya ni...so aku tak nak la rugi kan promise tu kan :)

Tu la, aku sent message kat FB, kat fon tapi tak pon yang nak respond...BZ kot...aku memang nak datang k, tapi maybe tak de rezeki kot :(






Those picxa sepanjang kami jalan raya...dari pagi sampai kol 4 lebih kot....ehhh lupa plak, adik aku dengan si Tomey pon ikut jugak sebenar nye :) Tenz kepada rumah-ruamh yang berjaya di serbu...we really had a great moments :)

So kitorang bawak jeans and tshirt sebab kitorang nak terus lepak town !!
*Town la sangat kan, kat Melaka je kot ~~






See....kan dah berubah rupa tu :p


P/S ::: Lately memang aku malas nak menaip, so aku sumbat picxa je k :) heppy view :)









Ni picxa mengada-ngade...dah beratus kali sampai MP and DP pon...tetap nak snap picxa jugak...maybe sebab excited kot dapat kuar raya sama-sama kan...maap ~~












Ok as I mentioned to you before, kitorang memang Starbuck addict....so sebulan kami tahan godaan Starbuck, memang lama la kan bila dapat lepak kat cini...by the way, hari ni Starbuck penuh kot....tak penah aku order and the cashier tu sampai amik nama...takut nanti air bertukar dengan customer lain -__-"









Ok ni memang picxa tak de motif...alaaa juz randomly put it here....








Aku harap korang sume beraya heppy macam aku jugak or maybe more than me....Tapi ingat, kite raya umah orang, jangan harap kan dwet raya k...niat mesti ikhlas :)

0 comment: