Friday, December 30, 2011

Tutti Frutti Frozen Yogurt



Korang perasan tak, sekarang ni makan Tutti Frutti ni dah macam trend kan??
Haa termasuk la aku...nak jugak sama cibok mencuba-cuba...
At least kalau orang menyebut, kite tahu la kan...

Kuno ea?? alaaa Tutti Frutti baru je di buka kat Melaka ni...so baru sekarang la dapat mencuba.... :)
Nak makan sama-sama dengan aku nye soalmate and lifemate....
Sape??
Macam bise la...Fakhri, Eppy, Tomey and Indah...
Sekarang ni masing-masing dah busy, so time cuti ni la baru dapat lepak sama-sama....wink3...




Aku dah warning kat sume-sume dah...jangan amik banyak-banyak...nanti sakit nak bayar...
Mula-mula sume nye angguk faham je, tapi bila dah masuk....sume hanyut !




See?? Yang ni baru untuk 3 orang punye...tak termasuk Eppy and Tomey lagi...fuhhhh ....Tapi congrate Tomey sebab die punye paling MURAH.....worth RM13.10....dushhhh

Amik macam orang kebulur kan?? tapi tak pe, kami berusaha sedaya-upaya menghabiskan sume ni tahu tak....dengan jaya nye :)



Tiba-tiba aku terpikir tahu tak...untung betul si Indah ni...kecik-kecik dah dapat makan "eskim" mahal-mahal....waktu aku kecik dulu, aku makan eskim calong RM0.30 je...yang naik moto dengan loceng tu...aishhh -__-"



RANDOM











P/S : Aku rasa Baskin Robbin lagi sedap and worth buy kot...opps :)

8 comment:

Harizatul Izzayu said...

Wahh sedapnya tutti frutti *terliur* HAHA :D

cik elly said...

ayien harus blnje kita ! hihihihi :)

saya dewi said...

sedapnya aiskrim tuehhh. alhamdulillah murah rezeki. tanak belanja dewi sekali ke :P

*gediks* -..-'

Unknown said...

sdpnya tutti frutti.. :)

Mochalover said...

memang teringin giler nak makan nie,, T__________T

Isnowyraa said...

bila lagi akk nak belanja eiyra?? winkwink. hee

Isnowyraa said...

bila lagi akk nak belanja eiyra?? winkwink. hee

akuadalahaku said...

fine!!
g xajk aq .! (ayAT merajuk )
erhmmmmmm