Saturday, January 14, 2012

Indah Suriani


Bang Zam, plzzzz sangat3 bawak Indah balik kat umah ni...kitorang sume heppy die dok kat umah ni...
Indah nak sekolah kan?? biar je la die sekolah kat cni, kenapa nak bawak sampai Penang??
Then kitorang camne?? cian kat mak hari-hari nangis sebab indu kan Indah.... :(

Abah....tolong la wat something....kami tahu Indah bukan family kite....tapi abah boleh ke hidup kat umah ni tanpa suara nakal and pangai degil Indah??
plzzzz :(

I juz want Indah to be home right now....nothing much, juz her....








Aku indu nak tengok die senyum, dengar die ketawa...siez-ly said...sangat cumil...
Aku indu bile die merayu suruh aku tolong wat kan susu die, mintak mandi kan die....aku tak kan boleh lawan pujukan die...
Aku indu bila die ajak aku tido dengan die, pelukan die sangat manja....
Aku indu bila die mogok nak tengok Upin Ipin kat Youtube...
Aku nak dengar mulut petah die bile die lawan cakap aku and mak...
Bila die sibuk memilih baju and melaram bile aku sebut "JOM GI JALAN"....

GOD....i miss her damn much...
plzzz bawak die balik kat umah ni....


4 comment:

saya dewi said...

suka sangat nama dia. INDAH! what a unique name! olololo. dia nak pergi mana? pandai Indah posing. :D

Qaseh Yana said...

indah suriani..
wow ! name yg cantek. yana suke sgt.
tp,muka die nakal cm yien je..hiiii :)

Anonymous said...

lah kenapa nak bawak ke penang pulak ? indah cakap dia nak ikut ?

mizz sue91 said...

comey mcm nme dia indah ! tp ayien saba ar ! nnty indah balik ar tu ok !