Tuesday, March 13, 2012

Precious moments

Cake at Secret Recipe : 10 MARCH 2012

Hari Sabtu hari tu, aku rasa mostly budak Melaka kalau nak hang-out...mesti dorang gi Dataran Pahlawan....Aku dengar ade jelajah ABPH...so ramai artis-artis datang....
Tapi aku?? sangkut kat Tesco Cheng, macam makcik-makcik yang nak beli barang dapur..
As aku ni student, so aku bukan la beli barang dapur pon....juz beli syampoo and barang peribadi....tu pon bukan aku beli, si Eppy yang beli...aku tukang teman je...pity me
Yup macam la kat area rumah aku tu tak kedai jual barang kan?? betul la tu....

Selesai membeli belah...cehhh sedang kan beli seciput je...
Kami lepak makan cake kat Secret Recipe....lama gila aku tak makan cake SR, so tiba-tiba teringin !!! Eppy belanja !!


 Walupon gambar aku tak banyak, tapi aku banyak kan and nak sumbat jugak....and betul la speck tu fake....anda betul dalam men-JUDGE saya :)


 Gambar Eppy yang super duper banyak and banyak....so wat ape kite juz perap dalam gallery?? kan lagi seronok post kat sini...huhu


 Indah makin malas nak snap gambar sekarang ni....bila capture je, die wat muke tak bape nak cumil...






Memang concept kami hari ni adalah SELEKEH ITU SEMPOI...haha...aku berjaya habis kan Oreo cheesecake, Eppy pulak Strawberry mashmallow cheese and Indah punye tak ingat...hehe
Total?? RM 40++ ....mahal di sebab kan service charge sedang kan servis die HAMPEH !! un-worthable



Me and Fakhri : 12 MARCH 2012

Tak pedulik walaupon tahu esok (13 March 2012) my first paper of final exam, tetap nak merayau....Walaupon Fakhri cuti seminggu, and aku sedar ade banyak masa lagi untuk aku hang-out dengan die, aku tetap nak merayau jugak....yup aku la tu....sangat menyusahkan orang...

Nothing much actually tapi seronok...sebab aku teman Fakhri gi JPJ tok renew kan lesen die....aku tak penah wat sume tu before this, even lesen aku pon...ayah aku yang renew kan....pengalaman and kenangan :)

And after a very-very and so very long time tak makan kat Sushi King, hari ni aku dapat makan sushi!!
Sedih sebab tak dapat captured gambar, memory phone full :(




Tenz to Anip sebab sudi snap kan gambar kami guna phone die yang mahal tu....ayat jelez....and tenz Fakhri sebab layan and penuhi kemahuan kite hari ni....



WISH ME LUCK FOR MY FINAL EXAM AND DO PRAY FOR OUR SUCCESS...CHAIYOK UITM-ERS


0 comment: