Wednesday, March 7, 2012

Random Stuff

Malaysian University English Test (MUET)

Hari tu sume orang dok kelam kabut dok settle kan hal MUET ni....quota die terhad, 500 students je....so sape cepat die dapat....
cara cakap macam la aku ni wat cepat-cepat kan
Sejak Isnin lagi aku ni yo yo oo je nak gi UiTM, konon nye nak bayar yuran MUET la....extend punye extend, at last hari ni baru la aku managed tok merajin kan diri pergi ke UiTM and bayar yuran....
Fuhhhh finally rajin jugak aku ni......




Yuran MUET : RM100 
Yuran bengkel : RM40

Lega sebab aku orang yang ke 215.....ku pikir quota hampair penuh tadi....aku tak nak amik MUET sem 6, takut sem 6 nanti terlalu banyak burden nak tanggung :)



POPULAR : Habis kan Voucher 1 Malaysia

Voucher aku RM 150 and voucher Eppy pulak RM200.....Tomey pulak sedekah kan voucher die RM100 kat kami.....so total???
RM 450 babe.....bayang kan....ape ea yang kitorang nak beli kat POPULAR tu??
Kalau la kerajaan tu lebih pandai and bagi cash, fuhhhh memang terbaik la.....Pulau Pangkor pon kami sampai, leh release tention as students...HAHA..

Menyirap dengan POPULAR tempat lain yang barang ntah pape, at last kami end-up kat Jusco Air Keroh....Lama kot aku tak jejak kaki kat ctu....siez banyak berubah...nasib baik aku tak sesat dalam tu....






Oooo gambar tak de kena mengena kan?? hehe...memang saje je nak sumbat banyak-banyak....kalau entry aku tak de gambar, aku rasa macam pelik pulak...gelak menyampah

Malas nak snap barang-barang yang berjaya kami beli hari ni....tapi mostly junk stuff....buku?? hanya novel my sista and buku tadika Indah and Danish.....yang lain-lain sume nye totally merepek....
Kan aku dah cakap, voucher buku ni hanya menguntung kan kedai buku je...tak de faedah pon tok students....KAMI NAK CASH macam budak sekolah menengah tu :(




Ehhh btw berjaya beli kan Indah payung ni....dari dulu die mintak payung dari aku.....so sangat puas hati sebab berjaya beli kan payung ni.... :)

0 comment: