Tuesday, April 24, 2012

Bitchy??

Entry sambungan daripada cerita INI..

Disebabkan aku inbox budak ni, tak de pape respond...membuatkan aku bertambah-tambah la pelik and wondering...ape la masalah budak ni...yeahhh aku tahu, memang kalau bab cari gaduh and membenci orang lain, kite tak memerlukan sebab and alasan yang logik...but still............AKU NAK TAHU !!





CHECK-IT OUT



1

Memang pantang larang betul la, ape masalah ko? dah la die message ADIK aku, then message tanpa motif? memang tak la wey adik aku nak percaye "nothing..just tanye je.." ko tu...
Kalau ko ade masalah dengan aku, cakap directly to me.....
Aku rampas Fakhri dari ko ke? KALAU ye, kenapa Fakhri inbox ko balik, ko diam? ko takut? Kalau Fakhri tu ade pape dengan ko, kenapa macam tak biasa je bila die inbox ko??



2


Ampun......geli tahu tak bila ko stalk aku, then ko leh cakap aku dengan Fakhri ni sweet?? 
Nampak nau menipu nye disitu ye...
Fikir logik la wey, KALAU ko scandal Fakhri, sepatotnye ko jelez...ni bajet nak cakap sweet bagai...terserlah bakat menipu and plastik kamu disitu slut...
And one more thing, jangan nak cakap ko kenal aku juz sebab ko kenal nama aku ea......




3


Ni kelakar....to be honest la, bukan aku sorang yang cakap tau, ramai jugak kawan-kawan aku cakap...muka Fakhri tu, nak senyum pon susah, nak dengar suara lagi gila nak mampos susah...ni kan pulak nak jual ayat manis...perghh bertuah gila ko dapat dengar doe...hehe..
Tapi tak tahu la kan kalau dengan ko je die cakap gitu, aku tak de pape bukti untuk sah kan semua tu...

But one IMPORTANT thing ea yang kantoi dalam PENIPUAN ko ni....
Fakhri tak panggil aku Ayien, die panggil aku dengan nama lain..so now, let me know what exactly your motif here....

Next, ko hidup kan zaman mane ni? Fakhri dah tak study lagi...dah lama dah pon die keje kat JB...
Wondering jugak aku ni, camne ko leh hari-hari jumpe die sedangkan ko kat IKBN Alor Gajah, Melaka and die kat JB? Woww Doremon bagi pinjam pintu yer??
How can I confirm that Fakhri is really in JB? I've been there, and aku kenal kawan and parent die...




4


Aku tak kan cakap, " hey hello, Fakhri dah tak pakai number tu lagi la...number tu dah lama hilang"...sebab aku tak kan bodoh nak back-up pakwe camtu je...
KEMUNGKINAN die pakai 2 number tanpa pengetahuan aku kan?? 
But dear dirty slut, aku dah pergi Maxis Centre la sayang oi...number tu is not register under Fakhri's name and dah lama deactivate...then Maxis jual number tu as pack baru..tu sebab kalau call, memang berdering....

See the above call register? Aku try call number yang bitch tu bagi (number Fakhri yang lama/017666****)..Tapi die tak angkat...but tadi (24/04/2012) number tu call aku balik...suara perempuan around 30-an and stay at Klang..fine, sama dengan detail yang aku dapat dekat Maxis Centre...Aku dah confirm kan dengan owner number tu, die memang beli number ni in new pack...So terserlah la si Fathin ni gila...die main message dengan sape ni?? urgghhhh.....

Pasal tak de gambar tu pulak.....
Fakhri may look like bengis and anti camera,yup truely is camera is not his bestfwend...
Tapi ko tu perempuan yang memang fitrah semulajadi nye gila kan camera...


Sincerely aku tak percaya langsung ko tak de SATU pon gambar Fakhri...and kalau betul ko tak de pon, adik aku dah mintak ko snap kan? dah ko kate hari-hari ko jumpe die, lepak dengan die...mesti boleh snap je gambar si Fakhri tu...gambar dari belakang pon tak pe, aku leh kenal Fakhri tanpa tengok muke die....
But kenapa sampai sekarang ko diam? sejak ko message adik aku tu, terus dah tak jumpe Fakhri ke? kenapa tak leh sent me the picxa?



MOTIF ENTRY?

♥ Maybe aku memang saje nak biar perempuan ni tahu betapa BODOH nye dia bab menipu..tolong la, belajar la kat mana-mana expertise dulu...at least ko leh wat aku kecewa and meratap sekejap...
Ni tak, ko kasi aku gelak je...ko macam saje nak bagi aku dok cari kat mana bodoh ko ni yang terang-terang bodoh...aishhh...

♥ Maybe aku nak sangat tahu ape motif minah ni.....aku rasa, die expect aku gaduh and clash dengan Fakhri kot...then die leh take-over....Bitch, KALAU la aku clash pon, ko tak kan dapat Fakhri la...you're not his type...sincerely..

Yer saya memang nak balas perang yang dilancarkan...yup memang tu matlamat utama !!



Biar aku highlight sikit ea...aku tak amik port sangat pon bab-bab gaduh, rebut laki sana-sini...lantak korang la, aku tak minat...tapi bila dah masuk bab MENIPU ni, memang aku senang PANAS...plus boleh pulak die inbox my sista kan, memang TERBAKAR la babe!! SO PLEASE INBOX ME YOUR EXPLANATION !







5 comment:

Nurafizah Che Ap said...

masih wondering motif dia inbox sis u instead of inbox u terus. haters ni selalunya bukan bijak sangat. pernah mengalami sekali. hahaha

ezyra taharin said...

bdoh2 je gurl uwhh tak yah lyn...zyra pon pernah tkne gak..hope awk bhgia slalu gn si dia yaa

Fatin Diana said...

Eeeee, nta pape je pmpuan macam ni tau. Nampak sgt dia tu tak laku, tu pasal dia buat cerita. Sabar je k. Tak payah layan sangat orang macam tu, tak dapat apa pun

Dura said...

ish kalu kte pon bengang.. giler nyer pompuan... huahuahua :)

miss syaniera said...

Kelakar and sejak first bace tadi , asek gelak jea ... :)