Monday, April 30, 2012

Trace link blog comment-er


Dulu kan, aku TAK PERNAH tahu pon camne nak tengok link blog orang yang komen-komen kat blog aku...siezly TAK TAHU...aku juz blogwalking kat blogger yang shout je...kalau yang komen-komen ni, aku berterima kasih dalam hati je and berharap ade antara comment-ers tersebut leave their link at comment box atau pon kat shout box...
Perghh punye la kuno bab blogging ni...juz tahu post je...hampeh betul !!
OOO bab nak edit blog?? lagi surrender babe....


Sila percaya, aku memang tak reti nak trace link before ni...tu sebab aku dok suruh tinggal link tu haa....sila percaya!! so sorry ea for those people yang before this aku tak balas even korang komen...but truely is, aku sangat menghargai komen-komen tersebut..


So alang-alang aku dah tahu camne nak trace blog orang-orang yang komen blog aku ni, aku nak la kecoh kan..harus la begitu..hahaha...
Mane la tahu, ade lagi blogger macam aku ni kan...sobsobsob sodeh lak ai ayat..terasa diri ni kuno and ketinggalan...huwaaa

Ade sape-sape yang macam aku tak?? sila tunduk muka sekarang, jom sama-sama rasa kuno... :)

Ok jom kita tengok-tengok...

Kalau korang baca komen kat comment box tu..haruslah ade nama si comment-er kan?? unless la comment-er tu anonymous...yang tu kite letak tepi okay? So KALAU korang nak balas balik kunjungan si comment-er tu, korang click je kat nama comment-er tu...




Bila korang click kat nama comment-er tu, nanti akan terbukak new tab tau secara automatic nye..haaa..macam gambar atas ni la lebih kurang...tab tu adalah detail comment-er tadi tu..kat atas ni contoh detail profile aku...nak jugak kecoh profile sendiri kan??




Bila dah keluar detail profile ni, korang just click je kat "My blogs" tu...tu la blog si comment-er tadi...so kalian dengan senang hati boleh balas kunjungan mereka-mereka yang dah support blog korang..betul??



Ehem-ehem aku memang saje nak bajet pandai nak wat ala-ala tutorial cara-cara nak trace blog comment-er..haha...aigoo diri sendiri pon masih merangkak dalam dunia blogging, ade hati nak share cerita..urmm anggap je la aku terlalu teruja sebab akhirnye dapat tahu cara nak trace blog comment-er ok?? tu sebab yang tulis kat entry ni :)



Sorry ea for those comment-ers yang aku TERLEPAS balas kunjungan kat blog korang..lepas ni, sape yang shout and komen, I surely hit you back...

0 comment: