Saturday, August 18, 2012

Happy Birthday Love : Abah & Indah Suriani

My last update is on first or second Ramadhan..then terus senyap, sunyi and sepi je blog aku ni....haha nampak tak kemalasan menghupdate belog disini? well well well....
To be truth, aku memang tak update blog waktu bulan Ramadhan...kalau update pon, rasa nya less than 1 entry...since last year begini...kalau nak cakap aku respect Ramadhan, aku sendiri tak faham apa kaitan respect dengan blog....maybe lebih kepada tak de mood nak menaip waktu puasa kot... :)

Ok back to my topic here...kalau before this blog aku penuh dengan entry cake and celebration kan? dah macam blog PASTRY...yeahhh since May until August, setiap bulan memang ada celebration, that's why blog aku pon penuh dengan cake and celebration jugak !

This August, turn my abah's and my niece's birthday!! Abah is on 13/8 while Indah is on 16/8 ....beza 3 hari je, so kita sambut la sekali harung...jimat wey jimat

























Mula-mula ingat kan nak tempah cake yang 2 side tau, sebelah concept kebapaan, and sebelah lagi concept Indah la....tapi disebab kan sepanjang Ramadhan ni, aku dengan Eppy dah over spent, belanja untuk puasa, shopping raya and merayap ke hulur ke hilir..so kami berdua short of money la :(
Kecian Indah dengan abah, simple-simple je kami celebrate..hehe...

Soo here is it, cake Angry Bird! tak tahu kenapa mesti ANGRY BIRD, sedang kan abah and Indah, masing-masing tak de pon sifat "angry" disitu...haha kalau nak diikutkan, aku la yang garang and hangit kat dalam rumah tu!
Cake ni aku tempah dekat Yee's Bakery, halal, murah and yummy-lious!



Gambar abah tak ade?? hehe...adat la tu, bila si wakil (Danish) dah take over, memang tak akan ade la gambar abah kat sini...hehe...
Indah dengan Danish, dorang ni sangat excited dengan cake...kemain lagi yer-yer bab tiup lilin, bab mengaku cake diri sendiri and bab potong cake...tapi bab nak makan cake tu, dorang just makan cream dia je...sakit hati aku!

























Udah ku bilang kami gak punya ongkos...oleh itu, makan pizza segera je la....bakar sendiri, letak extra cheese yang super duper extra..and hasil nya, yummy !! huhu I love cheese!

Sekian :)



Selamat tinggal Ramadhan, till we meet again...aminn

0 comment: